Förvånad??

Jag är verklingen totalt sämst på att uppdatera på bloggen.

Hade lite skoj att berätta om förut men nu kommer ja inte ihåg va de va....
Veckorna snurrar på och de känns som om allt går på av att ja sitter i en vagn som går i samma spår vecka efter vecka. Mina veckor innebär ju till största del plugga medieteknik, plugga matte, plugga körkort, jobba, stallet.
Har ja tur hinner ja även me lite umgänge!

Jag vill verkligen bli bättre på att uppdatera och dessutom me roligare uppdateringar... :S

idag hade vi föreläsning av brit stakston, trevligt inslag i vår utbildning att vi får "kända" personer som kommer och föreläser om vårt ämne.

nu blire sängen så jag orkar med redovisningen imorgon.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0