hmm sluta?

Ja de här me att uppdatera bloggen känns ju inte direkt som om jag får MVG i!

Helt värdelöst kanske e lika bra å ta bort den ett tag å sen se om man få lust igen??
eller så har jag kvar den och uppdaterar lite nu och då när jag känner för det och kommer ihåg att jag har en blogg :P

skolan rullar iallafall på, ja de e verkligen det enda bloggen handlar om men va ska jag göra de är där ja tillbringar alla vakna timmar....

I skolan sitter vi och kodar hemsidor just nu.. eller vi har precis börjat me grunderna! men snabbt som faan gåre tur ja har lite grund annars hade ja nog inte fattat nått! började i tisdags med grunderna och på fredag äre css som gäller och här är det absolut inge slappt med dreamweaver utan här äre allt från grund i notepad eller vi använder crimson som e bättre än notepad men allt är verkligen grund och bara kod!

Inser mer och mer att jag blir en stressad stockholmare när jag åker i kollektivtrafiken speciellt på t-centralen, där kan jag verkligen bli helt gaaaaalen på människor hur dom går och står! Men de bästa är ändå tidningsutdelarna som står och skriker en månad gratis en månad gratis (me utländsk dialekt) sekunden efter den kostar inget. NÄHÄ menaru de gratis brukar innebära att inget kostar eller ?? stör mig lika mycket på de varje morgon :)

Mina klasskompisar har även fått ta del av mitt humör :P hahah jag älskar ju när saker fungerar som dom ska blir alltid lika glad då... eller som vissa lärare på TEG skulle sagt PT, Sunshine, känns som om de va nå mer smeknamn men kommer inte på de nu :(

nu ska jag ta och beställa hem lite kurslitteratur.
<P> <br /> <a href="hihihihi"/a>

Kommentarer
Postat av: tooovff

sluta försöka sno mitt nick :O

2010-11-11 @ 00:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0