lååååååååååångsam!

jag är extremt dååligt på att uppdatera men de finns liksom inget spännande att uppdatera er om ni vet ju redan va min vardag består av skola!!!

något ja har börjat irritera mig mer och mer på är långsamma personer dom finns verkligen överallt!!!

I trafiken, på tunnelbanan, på t-centralen (gången), i alla kollektiv trafik snarare!,rulltrappan,vanliga trappen, i simhallen vart jag än vänder mig finns det personer som är gryyyymt långsamma å ja klarar verkligen inte av det! Jag har bråttom jag har långa ben låt mig komma förbi! När jag har passerat er får ni va hur jävla långsamma ni vill men inte blokera vägen för mig. Ja jag stör mig verkligen extremt mycket på dessa personer så är ni en av dom snälla flytta på er när folk kommer som har bråttom!!! TACK

den här veckan har jag typ ingen schemalagd skoltid men huuuuur mycket som helst att plugga har salstenta på måndag!! alltså om en vecka å jag har ÅNGEST inför den!
ÄR det någon där ute i cyberrymden som har pluggat och gjort en salstenta som kan komma med råd och tips till mig hur jag ska ta mig igenom all litteratur och komma ihåg den????HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG!

nu ska jag sova så jag orkar plugga imorgon.

kram

Kommentarer
Postat av: toväääh

alltså tess, du vet vad jag vill på torsdag! haha

2010-11-23 @ 00:45:13
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0