miiiunus!

Idag när jag gick till matten kan ju informera er om att jag åkte ett tåg en timme för tidigt dessutom!!! hur lyckas man?? blev så att jag då gick in till centrum och lallade en stund iallafall VARMT blev de dock där för jag hade ju klätt mig för att åka till nordpolen.

De kändes ju nästan som de iallafall hade HUUUUUUUR mycket kläder som helst på mig! men vart varmt och skönt frågan är hur ja ska klä mig sen när det blir ännu kallare? okej de som gjorde att de va sååå grymt kallt idag var ju faktiskt blåsten, vi trodde baracken skulle gå sönder :P hahah

usch för blåsten!

jag vill ha snö och inte isvägar!!!

nu ska jag läsa lite mer litteratur innan jag får sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0