Tääävlingsmänniska!?

Börjar inse mer och mer hur jävla tävlingsmänniska ja egentligen är!

Idag var jag som vanligt i skolan och där är det ju prestationsångesten som infaller när man ska göra arbeten! har jätte svårt att be om hjälp då de känns som om ja e värdelös å inte kan nåt.... :( bra där eller INTE!!! så mitt mål är att be om hjälp när jag behöver de! återkommer om det går bra eller inte.

sen eftersom vi slutade hyffsat tidigt bestämde jag mig för att åka och simma vet inte när jag gjorde de senast DÅLIGT av mig!!! Dessutom har jag bestämt att jag ska börja en nyttig och träningsperiod nu så tyckte det var lika bra att börja ordentligt från dag 1.
När ja simmade så simma en person brevid mig (på en annan bana) å ja klarar verkligen inte av att nån kommer före mig så direkt börja jag simma fortare och de gjorde personen också, hahaha men inte faan ger ja mig :P ja vann iallafall sen kunde ja simma lungt en stund till. tills nästa upplopp började :D hahaha
känner mig iallafall nöjd me träningen plus att ja vann hahaha :)

nu blire sängen så ja orkar lyssna på föreläsning om javascript imorgon! snart hoppas ja att jag har lärt mig allt å kan ändra utseende på bloggen, börjar kännas lite gammalt nu.

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0