usch fy blä de här går inte!!!

JAG KAN INTE PLUGGA SÅ HÄR MYCKET LITTERATUR!!!! De går bara inte :(:(:(

Sitter verkligen och försöker ja läser texten men e ju fan inget som går in i skallen!!! blääää

Igår var jag ju i skolan och hade seminarium och de gick bra fick in lite info till tentan iallafall sen åkte ja till täby centrum och försökte plugga lite på ett fik vilket verkligen inte var min grejj! kunde inte alls koncentrera mig :(

sen åkte jag till Butiken HUNDINSPIRATION i roslagsnäsby :) de var kvällsöppet så det bjöds på glögg och pepparkakor samt lite erbjudanden :) riktigt trevligt var det och en hel del folk :D kom dock hem sent så inte så mycket pluggnade idag har jag hela dan att plugga men går ju som sagt inte så bra :(

ja alla senaste inlägg har handlat om att plugga men de är ju det enda jag gör nu! På måndag är det ju min första Salstentamen och de känns som om det kommer gå rent å helvete!!

nu ska jag fortsätta försöka banka in lite info. Hoppas ni har roligare och bättre dagar än va jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0