10/10 -10

Väldigt många 10: or är det i dagens datum.

Andra kan se det som 101010 vilket även är tal för det binäratalsystemet (data) ja pluggar ju sånt nu så de e klart att man tänker lite på de :P

Idag har jag vart hemma skulle till galoppen först men valde att stanna hemma vilket ja tror va ett bra val :P
bakade först med Saga och Valkyria :P mer eller mindre kaos men så är de väll å baka me småbarn....

sen hemma med dem och vi var ute på en mysigt promenad me mamma ner till lekparken :D
Annars har jag inte gjort så mycket idag.
har vart en lagom dag som det är skönt att ha ibland :)
Har ju en hel skolvecka framför mig så kändes skönt att få vila upp sig.



Den obligatoriska höstbilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det måste du, för jag fattar inte ens vad du ska bestämma dig för :P

2010-10-13 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0