Ja lever

Sorry för dålig uppdatering, nu nör jag äntligen hade kommit igång lite smått.
Det blev lite mycket för mig den här veckan med SÖS och hemtentan.

MEN jag klarade båda sakerna.
Sös var inte riktigt lika äckligt som jag trodde dock säger ja inte att ja gillade de, tror mycket beror på läkaren.
Men fysatan ja låg typ å skakade hela tin för ja tyckte de va så otäckt :( blev beordrad å dra ut rynkan i pannan för ja spände nåt när ja gjorde så...
Nåt ja inte fattat me tandläkare e varför ska dem prata me en när man har slangar å skit i munnen?? de e ju så lätt då!!! ALLTID lika irriterande
Sen skulle dem börja prata om nästa gång ja ska dit, ja hur lätt tror ni de va å svara på frågor och sånt när halva sidan av ansiktet typ var bort bedövat!!! Inte direkt så genomtänkt va...

Ska dit i Januari igen :(:( å då ska jag gå en grön duk över hela mig så de enda som syns är näsan å munnen!!! JIPPIE ja som hatar å vara instängd!! Men får typ nå medel så ja ska vara lugn å lullig :P hahah Ja får inte gå hem förrens ja kan gå rakt :P
De han dock inte hade behövt säga till mig va att nästa gång ska dem borra ETT PAR gånger.... som om de inte räckte me EN!

Tänkte bjuda på en bild men kändes inte så lockande å lägga ut en före å efter bild...

Tentan skickades också in på torsdagen så de va skönt dock satt ja å slet som en galning me den.. trodde dom va stenhårda på inlämningen men syntes idag att flera lämnat in idag...
Men ja firade de iallafall me att åka till stallet å rida bästa hästen :D
Dock var vi inte eniga igår mycket pigg häst= kaos!



Nä nu ska jag byta om för det är dags att åka till stallet idag också

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0