Kanelbullens dag!

Varenda människa ja typ sett idag har käkat på en bulle!! de e ju helt galet att bara för de heter kanelbullens dag gå ALLA å köper sig kanelbullar.

Ja har hört att mamma bakade bullar me Kyra å saga när dem va här i helgen så ja hoppas att ja också kan få en kanelbulle idag :P

Vart i skolan idag å nu har vi börjat de delkursen Grafisk design...
Så idag var det bara att börja jobba i ILLUSTRATOR, så satt hela dan å redigerade en bild i de... dock blev ja inte nöjd så tänker nog göra om den imorgon ska inte lämnas in förrens på torsdag så har tid på mig :D

Lovade ju bild på min jacka ja inhandlade igår! Dock blev bilden inge bra.




Här är iallafall min höst jacka på och hängandes på galje orkar inte fixa bilderna!
Ja är suuuper nöjd me den :D

Köpte ju även ett par stövlar igår som ja invigde idag sååå grymt sköna även mycket nöjd me de köpet :)

så nu har ni sett lite av de jag handlade igår, nu tänkte ja fixa lite mat innan det är dags att titta på halv åtta hos mig, dessutom är ja grymt tröttt nu vet inte varför så tror ja ska ta en lugn kväll framför tv:n

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh avis på din kurs just nu :( hela programmet typ! funderar typ på att ta ngra enstaka kurser nästa termin :O går du i skolan på fredag btw?

2010-10-04 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0