Mitt i veckan dagen

idag är det onsdag.

Harsuttit på förmiddagen i skolan och redigerat min text i indesign som ja skrev tidigare.
Sen var det dags att gå på en öppen föreläsning.

Föreläsningen var GRYMT intressant!! Han var super bra på att hålla föreläsning samt att det var intressanta saker som han pratade om. Han pratade om de nya sociala medier och sånt. Är för trött för att berätta mer ingående om vad han sa. Men det var riktigt bra! Ångrar definitivt inte att ja gick på den :)

Känner mig dock lite risig halsen börjar bli strävig och göra ont samt att huvudet börjar bli tyngre :(:( inte nog med det så är det höst och på hösten brukar ja alltid gå in i nån "höst depression" orkar inte gå upp på morgonen allmänt slö och vill typ bara sova hela tin! vill inte ha det så, men vet inte hur ja ska få de att bli bättre heller.

DÅLIGT med BILDER tycker ja att de är här på bloggen! fy på mig blir dock inte så att ja gör något roligt som ja kan lägga till en bild på.. okej meningen låter helt störd men de e ungefär så bra ja tänker nu.

ALLtså blire SÄNGEN NU!!!!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0