Torsdag 7 Oktober

Idag var jag ledig :) satt ju kvar sent i skolan igår så därför kunde ja njuta av de idag :D

Bestämde mig för att åka och simma gjorde nageln ont så fick den väll göra de eller så fick ja åka hem igen.
kom till simhallen å insåg att de va rätt tomt där så tog en av snabb banorna yes ja fick simma helt själv utan å behöva simma om någon slö tant!
Nageln gjorde sviiiiin ont i början men då va ja ju redan i badet å då sket ja i smärtan å simmade, känner mig stolt över min prestation i bassängen då ja körde intervaller me klocka varvat me uthållighet :D lagom seg när ja klev upp men de e sånt som e underbart :D ja e ingen gammal slö tant i bassängen som typ tar ett tag idag och ett imorgon! Ja simmar på ordentligt för att träna.

kommer hem och hinner va hemma nån timme när mamma kommer hem och tycker vi ska ut och gå :)
så på med regnkläder och stövlar hämta världens bästaste hund och sen gå en ordentlig långpromenad.
Dock blir ja så less när ja tänker på hunden :( ja å ägarna ser inte samma hund och har därför olika åsikter om honom :(:( vilket gör att ja typ mår skit över ett djur som inte e mitt! men ja vet att han kan och att han är bäst. Det krävs ett ledarskap så blir han helt UUUUUnderbar! nä nu måste ja tänka på annat.

tror ja blir hemma från skolan imorgon me :D
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0