En hel del att göra!

Helgen försvann vääääldigt fort, var lite ledig som tur va på fredagen satt hemma och pluggade= skönt :)
Lördagen arbetade jag 11-22,30 gosch va inte så mycket att göra när man kom hem mer än typ duscha å sova.

Söndagen spenderades ännu fler timmar framför datorn då det var ännu mer text och frågor som skulle besvaras inför dagens seminarium.
Idag var det alltså seminarium typ om hur nya web 2.0 kom till och massa begrepp och sånt om de...

Har även inlämnat cdomslaget nu är inte jätte nöjd men kändes ändå skönt att ha lämnat in det för då slipper jag åka till skolan imorgon och kan istället sitta hemma och skriva på hemtentan som ska in på torsdag.
Men innan torsdag är det den här veckans hemskaste dag och det är ONSDAG! jag är redan suuuuper nervös å sover dåligt om nätterna! faan för de här! Kommer må skit dåligt när ja åker dit, hoppas bara att ja inte bryter ihop när ja väl är där.

JA bloggen handlar mest om skolarbete å mina bekymmer över tänderna å sånt men de e tyvär de som mitt liv handlar mest om nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0