HÖÖST

Idag blåste det verkligen HÖSTvindar eller snarare STORM skönt att ja kunde sitta hemma, skulle skriva på min hemtentamen men tror ni att de blev så mkt gjort?? nja inte direkt va... men om ja blir klar me den får ja hel ledig på torsdag å kan hitta på en massa skoj då, visst borde de vara en morot klart som faan att de e men ja tänker bara gu va skönt att på torsdag e ja klar å kan göra de å de å de bara massa tänkande på annat istället för att skriva på hemtentamen!!! FYYYY på mig fan disciplin är något jag behöver skaffa mig så jag blir klar med tentan :D

FAN FAN FAN imorgon är dagen D! Dagen då jag ska åka till SÖS!!! Kan ju känna mig lycklig om ja lyckas sova några timmar inatt :(:( ja e typ både rädd, osäker å ni tycker säkert ja e oerhört löjlig men fan tyck de då!!! De e inte ni som behöver ligga på den där jävla sängen/stolen å ha gröna gubbar omkring er!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men tess, få bara ur dig så mkt som möjligt. och gå igenom det lite senare sedan. för då har du alla fall redan fått ner alla tankar/info/whatever. och ihopsättnngen är det enda som är kvar :)

2010-09-28 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0