ja vill inte!!

Igår kom brevet jag hade hoppats på aldrig skulle dyka ner i min brevlåda.. :(

Brevet där det står att jag har en operations tid bokad på Södersjukhuset om två veckor...
Behöver jag säga att jag mår skit dåligt över de??
Operationen är med tänderna att göra å visst jag ska inte sövas men halåå jag är ju lika orolig över de även fast det inte är någon sövning inblandad.!!! Jag får PANIK av bara tanken på att snart ska jag ligga där på ett jävla operationsbord!

Jag gör inge annat än att tänka på de där JÄVLA BREVET!!!!!!! fan, ångrar att ja lät mamma öppna de! (ja ville inte öppna så hon fick görat)

Har även börjat inse att de är ingen ide att jag någon gång i livet skaffar barn för ja vill inte utsätta dem för liknande saker, tandproblemet går ju i släkten så de är ju stor sannolikhet att dem får de och sånt vill inte ja!! De räcker me att ja mår piss å har typ alla jävla problem man kan ha i världen!

bläää nu e jag dyster :(:( ska göra nig en chailatte så ja får lite socker i nig och blir pigg och glad innan ridningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0