Mer Metallskrot

Idag åkte jag en snabbis till skolan har lite egen tid och ja vill bli klar me uppg så jag kan få vara ledig på fredag är så grymt skönt speciellt eftersom jag jobbar heldag på lördagen så hinner man inte få mycket vila annars men vi får se jag fick knappt till någon inspiration och förslaget ja har är rätt B. men men får se hur ja gör

hann iallafall inte fundera så mycket mer innan det var dags att åka igen eftersom min världens bästa tandreglerare tog emot mig på sin lunch trots att de inte var akut :D
Men nu fick ja typ spännen på insidan av vissa tänder så nu har jag lite på insidan och sen den vanliga på utsidan och sen ändrade han om en hel del annat också..  så nu kan jag knappt äta igen tungan fastnar i kedjan på insidan och en gång fastnade den så jag typ fick panik för den satt verkligen fast.... goscch tar ju alltid ett tag att vänja sig vid dem nya sakerna så får väll se när jag kan börja äta igen!

Sen åkte jag iallafall hem och gu vilken fin dag de va lite lagom temperatur och så sken solen ! :):)


När ja kom hem lyxade ja såklart till de me en chailatte :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha chailatte!

2010-09-22 @ 23:24:11
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0