Skolan

Idag blev de att åka till skolan sådär lagom äckligt tidigt,, började nämligen 9.
sen fortsatte jag att fixa med omslaget till cdskivan å de gick väll hyffsat sen bestämde vi oss iallafall för att vi skulle gå å se på föreläsningen som skulle hållas i stora Aulan de va tydligen nån känd..

När vi kom in i aulan så stod de säkerhetsvakter lite här å där (gör aldrig de annars) å dem va även där å filmade!
RALPH NADER va de som va och föreläste hos oss på engelska så de gick väll sådär me tanke på min engelska men ja förstod de mesta :)
sen smet vi ut typ en bskväg för vi ville inte gå där alla andra va å då utan för stod de en mörklagd bil me vakter utanför den å så en transportbuss me mörklagda rutor fatta va seriöst :):D

nu när ja kom hem va jag ju tvungen å googla honom de här säger wikipedia om honom.

Ralph Nader, född 27 februari 1934 i Winsted, Connecticut, är en amerikansk advokat som blev världsberömd på 1960-talet för sin aktivism för trafiksäkerhet, konsumentintressen och kamp mot storföretag. Han har kandiderat till presidentämbetet vid flera tillfällen.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ralph_Nader
Vill du läsa mer om han klicka på in här :D


Här är en bild på han (från google)



Eftersom jag var hos tandläkaren igår så har jag idag suuuper ont i tänderna och kan inte äta något så har levt på flytande kost... :( dock är jag hungrig nu men klockan är för mycket och jag har ändå fått i mig lite soppa och glass till middag... NYTTIGT! lr inte :D

nu ska jag nog leta rätt på John blund.

Kommentarer
Postat av: sara

han är med en kort stund i fun with Dick and Jane (en film med Jim Carrey i huvudrollen). Coolt!

2010-09-23 @ 23:25:25
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0