Vart tog tiden vägen?

Det blir ju inte så mycket tid över nu när jag sitter och pendlar 3h per dag om allt går som det ska men som alla vet så lever pendeltågen sitt egna liv och går lite när dem tycker det passar dem.

Kursen vet jag inte rikigt vad jag tycker om den ännu är så mkt introduktion nu eftersom det är den delkursen vi läser så då har dem typ tagit lite från varje och lagt in på schemat här i början vilket gör att de blir lagom kaosartat i allt.
Men jag känner att jag hör hemma när vi sitter och redigerar i photoshop och i ljudprogrammen :D
Dock är de oerhörd skillnad att plugga högskola mot gymnasium, så vi får väll se hur det går. Jag tänker typ på TEG jämt när vi gör saker som liknar de vi gjorde där typ alla graf lektioner när vi redigerar i photoshop och praktiken nu när vi gjorde bildspel med ljud (behöver jag säga att det var jag som satt och redigerade :D)

Så jag hinner inte med så mycket annat just nu förutom skolan, jobba och ha lite fritid :)
Dessutom läser jag ju även matte en kväll i veckan.

jag har ju dessutom hunnit göra nya naglar så nu är jag lagom lycklig över de :):):D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0