Allt som hänt!

Är en hel del med skolan nu!!

Känner verkligen att den här kursen vart grymt krävande så de blir stort firande i klassen när vi klarat kursen :D

Ifredags va jag i stallet och det skedde ett rån precis bakom ryggen på mig vilket ställde till med en hel del kaos på kvällen där! Ingenting blev som det borde ha varit. LÄMNA ALDRIG NÅGOT I BILEN!!

PÅ lördagen tog ja det lungt eftersom jag skulle jobba min första NATT! Tycker att det gick bra att jobba natt lite jobbigt bara med planering av sömn å sånt men det löser sig väll, man lär ju hitta sina egna rutiner hur man gör saker på bästa sätt.

Känner mig lite sliten idag och tar det lungt och fixar med saker jag annars aldrig hade gjort så de är ju bra :D

Imorgon ryker dessutom stygnen ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0