I Am Legend

Slutet är nära nu.

Det är endast en vecka kvar av PHP kursen och allt vad det innebär!SKÖÖÖÖÖNT blir att fira att den är slut :)

Imorgon bestämde vi för att sitta och skriva på rapporten hemma jag slipper åka pendeltåg och kan även fixa med allt inför lördag :D

Blev en lagom halv slapp kväll idag eftersom jag var helt slut höll på att somna i skolan när jag var tvungen att vara som mest koncentrerad....

Kollade iallafall på halv åtta hos mig (som vanligt :D) sen blev det sveriges värsta bilförare! Helt galet hur dom kör egentligen vem fan gav dom körkort???

Sen somnade jag lite :P hihih och kollade runt och fastnade på sexan där  I Am Legend gick!! Fyfan den är så grymt äcklig och den väckte helt klart minnen från när vi i klassen var där och kollade på den på bio!! Fyfan va vi skrev å grät hahaha :D de va tider de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0