I sopptunnan

Idag åkte jag till skolan som vanligt.. lite trött vet inte om de berodde på natt jobbet eller att de bara var måndag..?

Han med en hel del av uppgiften i skolan så det var extremt skönt då jag sen var tvungen att åka till mitt kära södersjukhus!!

Jag skulle ta bort stygnen idag och eftersom de inte skulle göra så extremt ont samt skulle gå snabbt så hade jag bestämt att jag skulle försöka vara trevlig mot den tandläkaren samt sköterskan (nej jag är inte värst trevlig när jag är arg,rädd och hatar platsen jag befinner mig på) och jag tycker jag lyckades :)
Nu är det lungt iallafall tre månader innan nästa etapp ska påbörjas!!

nu tycker jag att jag är värd att läsa en bra bok så det ska jag göra nu.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0