jag ser det snöa, jag se de snöa!

DE VA VÄLL INTE ROLIGT!!!!


Nu är jag trött på att skotta hit å skotta dit speciellt när jag har skottat halva tomten så är det dags att börja om igen DRYYYYGT!!!


Igår funderade jag på att stanna hemma idag eftersom jag har slitit en hel del i skolan och idag skulle vi dessutom inte haft någon lärarhjälp och då kändes de rätt ovärt att sitta och åka dit!!

Behöver jag säga att jag inte hade svårt att avgöra imorse hur det skulle bli :)

jag är hemma sa jag till mamma och fortsatte sova en stund vilket jag verkligen behövde. Otroligt skönt att börja dagen med sovmorgon och lugn och god frukost för att sen gå ut i helvetet och skotta!

nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan det är dags att gå ut igen och försöka få bort alla snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0