Överraskning!

Skolan som vanligt igår känns lite lagom segt nu å jag är i valet å kvalet att gå kvar..... känns helt onödigt å hoppa av men så omotiverad att fortsätta också!!

Kvällen va iallafall trevlig vi överraskade bästaste Maddie Madzor och de bästa va heeeeelt klart hennes min när vi dök upp :):)

Jag älskar verkligen överraskningar både att överraska och bli överraskad!

Sen var det helt gaaalet underbart att träffa mina fina vänner igen som jag saknat sen gymnasiet, borde helt klart ses oftare för jag tycker verkligen om dessa människor!!

Nu sitter jag i skolan och var verkligen heeeeeeelt omotiverad att åka hit imorse hade mycket hellre legat hemma i sängen och tagit en slappar dag och sluppit skolan!!


Kommentarer
Postat av: Maddie

Tycker också att man ska ses oftare. Är alldeles för sällan!

2011-02-10 @ 10:36:28
URL: http://brixhammar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0