Sjuuuuk!

Var ju som sagt helt slut i söndags och kände att jag inte mådde bra har nu varit sjuk hela veckan därav ingen uppdatering!

Det var dessutom helt fel vecka att bli sjuk på då vi hade inlämning på hemtentamen me allt va den innebar!

Så måndag stannade jag hema och skrev på rapport delen men sen tisdag och onsdag tog jag mig till skolan trots att jag mådde skit bara för att kunna skriva all kod till sidan och få den att fungera! Nu fungerar den och allt är klart och inlämnat vilket innerbär att jag kan vara hemma idag och imorgon och bli frisk!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja. jävla pissgrej. vill skriva om de första men fattar inte. usch!

2011-02-24 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0