söndag kväll....!

Nu sitter man här som vanligt på söndagen och har smått ångest för imorgon är det skola igen och en hel vecka innan det är dags att vara ledig igen!
Längtar lite smått till helgen för den kommer bli gaaalen, å blir ju inte mindre jobbig vecka när man vill ha helg FORT!!

Den här helgen innebar två hästars ridning i fredag fick min nya favorit på ridskolan och hade jennys stoooora häst efter lektionerna perfekt kväll!

lördagen innebar 13h jobb (vilken helg jobbar jag inte?!)

söndagen innebar att jag blev hämtar 7,15 ja ni läste rätt!!!!!!! heeeeelt galet.
Blev upphämtad av en kompis som rider bella bus, hon och vår ridlärare hade bestämt att vi skulle få rida privat lektioner. Men inte faan va ja inställd på att de skulle va så TIDIGT! Kom iallafall upp ur sängen och in i bilen :)
Lektionen gick bra, hade ju jääääätte hästen och hon är ju ung så blev rätt trött på slutet! Men skötte sig super bra för de mesta :D

nu fixar jag massa inför nästa helg och inför skol veckan så dags att stänga av allt jag hr uppe och koncentrera mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0