30 HP

De här me blogg är verkligen inte min starka sida....

Vi skulle ju driva en blogg i kursen ja gick.. behöver jag säga att de gick skit me den bloggen!! Fast har iallafall klarat poängen så nu har jag 30 HÖGSKOLEPOÄNG! Så i fredags var det redovisning på sista projektet och efter det gick vi några stycken ut och käkade och sen vart de ut och fira men eftersom jag började tidigt på lördagen och dessutom 13h pass (dålig tajming!!!!) så blev det inge super duper all in för mig.

Men va fasen jag har klarat en hel termin på högskolan trodde aldrig jag skulle göra de :) och nu på tisdag börjar B kursen. Dock kommer jag inte närvara på tisdag då jag uscch nu börjar jag få sån här äcklig jobbig känsla eftersom jag ska gå till sjukhus på tisdag! Fan jag hatar verkligen sjukhus!!!!!!!!! Du ska bara få en helt grön duk över dig så alt ska vara sterilt! Ja men fan visst mår jag bättre av att veta att jag ska ligga under en jävla filt HEJ CELLSKRÄCK/klaustrofobi!!

imorgon är jag iallafall ledig för då är de dag för alla nya studenter :) Jag åkte då istället på att vara hästvakt :D
och tänkte ta en lunch me min mamma :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0