Home sweet home!

Fan jag har börjat uppdatera, även fast det bara är massa blaj så gör jag ju de iallafall!

Som sagt tog ja det lungt på lördagen för de behövdes verkligen mysigt med bio tråkigt att jag fick i mig tre godisbitar på en 2h lång film!

Söndagen innebar som vanligt jobb! slita slita men de gick bra var ju toppen fint väder så det blev en kort promenad i solen :D

Idag var jag duktig och åkte upp till gymmet en stund :D

Nu sitter jag här hemma och ska vara duktig och plugga dock är de rätt jobbigt när allt bara är siffror och koder och massa konstiga bokstäver! De är ingen av ALLA mina läsare som är duktig på PHP???



de här är vad mitt plugg innebär nu! Jag bli galen.
dags att fortsätta virra sig in i alla koder hit å dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0