Lööördag!

Det är lördag och jag jobbar inte! OMG

veckan har varit kaos inte bara med tanke på operationene utan också skolan PHP kommer fan döda mig!! usch nu lär jag nog få känna på vad högskola innebär vi har ingen lärar hjälp och ingen fattar någ å ändå har vi bara vart på första uppg de här kommer gå......... åt helvete!

igår blev det iallafall stallet för mig var lite osäker på det tidigare i veckan med tanke på hur såret i munnen skulle läkt men jag åkte dit :) och vart helt underbart provade en ny häst och gosch de kommer nog bli en favorit bara jag får testa en gång till och komma på ytterligare några knappar hur han fungerar :D lyycklig

idag ska jag ta det lungt och sen blire biooooo va typ evigheter sen jag var på bio :D

nä nu ska jag försöka få min galna katt att gå ut och springa av sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0