Nu ska jag uppdatera :)

Hahah fin rubrik :D

De här me blogg är ju verkligen inte min starka sida..

Idag begav ja mig iallafall in till stan för att kolla på systemkamera som jag funderat på att köpa läääääänge och dessutom sparat pengar till genom födelsedagar och sånt :)

Idag blev de en KAMERA!!!!
Efter mycket velanden fram och tillbaka för vilken modell ja skulle ha så blev de iallafall en
NIKON D7000

Pappa var även lite söt å påpekade att ja nu behöver en ny dator för att kunna förvara alla bilderna på och de stämmer verkligen eftersom den ja sitter vid nu är totalt värdelös å kommer nog sluta fungera en vacker dag!!!

Så är det någon som har förslag på en bra dator??

Min nya vän :):)

Sen va de så förbaskat kallt i stan å jag hade inte tänkt att de skulle vara så kallt så jag hade inga tjocka kläder på mig å fröööös som bara den därför!
Så jag gick in på DERBY och köpte mig en mössa :)

ojoj va ovanligt att mössan var i rosa :P

får se om ja blir bättre på att uppdatera den här bloggen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0