Svullen

Nu är det dan efter dan...

igår var det alltså operation som gällde för mig och jag hade panik och mådde dåligt hela dagen :(  varför ska jag behöva utsättas för detta! jag kommer aldrig gilla sjukhus, har ju inte direkt fått pappas gener vad gäller de eftersom han ÄLSKAR sjukhus!!!

antar väll att op gick bra... fick lugnande men tycker inte de hjälpte så mkt och den där gröna duken och att dom typ tejpade runt munnen å allt sånt heeeeeeej va underbart!!!!

nä fyfan jag är värdelös på att beskriva hur de gick till för jag vill inte minnas jag vill aldrig återkomma hit och läsa om det för jag tycker de är jobbigt med op!!!

idag sitter jag hemma förvill inte gå till skolan när halva ansiktet är alldeles uppsvullet :( känns bra och vara hemma av den anledningen men jobbigt att jag nu redan missat två dagar på nya kursen :S blääää

trodde dessutom att ja var klar nu efter de här att bara tanden skulle sättas dig men så va de ju tydligen inte!!

ska dit om två veckor för att ta bort stygnen, sen babbla dom nåt om att ja skulle dit för att dom typ skulle plocka fram lite av skruven så den blev synlig å sen skulle avtryck för tanden göras, sen ska tanden göras, sen ska den monteras dit!!

JAG KOMMER ALDRIG BLI KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0