Dålig uppdatering

Ja som vanligt får jag ryck och uppdaterar i ett par dagar och sen dör det ut med uppdateringar men ni har väll börjat vant er vid det nu :)

Idag är jag äntligen ledig efter att ha jobbat 7 dagar i sträck och dessutom har jag de fyra senaste dagarna direkt åkt till hästen efter jobbet vilket har inneburit att jag har kommit hem sent på kvällarna!! Sitter dessutom nästan aldrig vid datorn längre utan kollar det mesta via telefonen och tycker inte de blir några roliga inlägg från telefonen så då struntar jag hellre i att uppdatera!

Så mina veckor rullar på i väldigt hög fart idag är jag som sagt ledig innan det väntas 8 dagars arbete innan jag får nästa ledig dag.... :( sena kvällar och tidiga mornar hör ju sommaren till men jag skulle vilja fylla dom med lite mer roligare saker än bara jobb jobb och åter jobb.... men jag får ju en rätt nice lön precis innan jag åker till gotland i 2 veckor och får äntligen lite lång semester :)



Bild på mig från midsommaraftonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0