Natt jobb

I söndags var familjen på parken zoo och det var verkligen super kul att se lite nya djur och arter jag aldrig tidigare sett, är ju som de flesta kanske vet väldigt djur intresserad! Dessutom var flertalet av djurarterna på parken utrotningshotade så de var på djurparken för att de ska lyckas hålla arten levande och sånt gillar jag desutom fanns det massa info om att bli djurfadder!! Bli det och rädda djuren!!!!!!

Var ju lite små trött och vi kom hem rätt sent men det var bara att slänga i sig lite mat innan jag sen skulle åka å jobba natt! var rätt jobbigt att hålla sig vaken :( men hade tagit me mig en film jag såg för typ jätte länge sen

Save the last dance å den är ju såååå underbar :D Me like

Nu har jag inte långt kvar till SEMESTER å de ska bli så grymt skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0