De e roligt när de går bra!

Usch är så less på skolan nu fy å blä vill bra ha sommarlov eller sommarlov lär jag ju inte få eftersom jag typ jobbar jämt... men när man  jobbar börjar man en tid och sen slutar man inget annat men i skolan vet man aldrig nr man kommer därifrån och vilken dag man får vara ledig eller inte vilket jag är rätt irriterad på nu då jag hade velat haft lååååång helg men ska tydligen till skolan på fredag plus att jag har äckel inlämningsuppgiften kvar som jag inte ens har börjat på!!!! Just nu känns det väldigt lockande att bara skita i den...

Igår hände dessutom något som jag verkligen hade gett upp hoppet om att det skulle hända JAG BLEV AV MED TANDSTÄLLNINGEN!!! Skönt och konstigt på samma sätt är dock inte helt klar med allt idag fick jag åka tillbaka och hämta en bettskena som jag ska ha typ 24h men som tur är så är den genomskinlig och den har min "låtsas" tand i skenan så mitt leende ser bra ut nu, vilket de inte gör när jag tar bort skenan för då fattas det en tand...

Nu har jag kommit över att jag överlevde tävlingen i söndags vilket jag är helt chockad att jag gjorde men blev lite sugen så nu är det bara att börja leta efter mer tävlingar för oss så vi kan förbättra oss ännu mera :) tjoho
Idag vågade jag dessutom hoppa åsnan ute i skogen och de va stööört kul efter att vi hade rejsat fort på fältet!! Gu de är verkligen kul å ha en häst som man bestämmer själv vad man vill göra med och slippa lyssna på vad någon annan säger åt en att man ska göra :D


Inte så bra bild... men ja  å åsnan påväg av banan :)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: vilken tur! Jag måste skaffa ett sånt skydd när jag reparerat den här skärmen då.

2011-06-06 @ 18:24:13
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0