De rullar på!

Trot eller ej men jag har faktiskt skrivit lite på min uppsats!! Det jobbiga är att i vanliga fall brukar dom be att man ska skriva ett visst antal tecken, men i det här fallet har dom bestämt att vi ska skriva ett visst antal ord vilket för det första är en svår omställning då man är rätt van vid hur långt typ 4000 tecken är, så när man tror att man är klar har man inte ens skrivt 1000 ord :( aja bara jag får ihop något så är jag nöjd!!

Det är iallafall lite lättare att sitta inne och skriva nu när det inte är strålande sol för isåfall hade jag definitivt legat ute på gräsmattan och pressat!! :)

Har idag även bokat in ett pass på mitt nya jobb, yeah ska bli skönt och komma in i dom rutinerna där.

Btw Ingen som känner någon eller vet någon bra nagleteknolog??

Jag  saknar mina fina naglar och vill göra nya men vet inte vart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0