klockan är 03.42

Det var länge sen som jag uppdaterade men har inte suttit bus datorn så mycket på sista tiden. Jag har slutat ytterligare en termin på högskolan. Just nu sitter jag på jobbet, jobbar vaken natt... Väldigt tråkigt att man ät själv skulle vara mycket roligare om man hade någon att prata med, tråkigt på tv:n är det också.. :( Just nu vill jag bara hem till min säng men först måste jag cykla för att ens komma hem ångrar att jag inte tog bilen men det är ju bättre för kroppen att cykla :)

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-23 @ 13:01:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0