Midsommardagen

Var ett tag sen jag uppdaterade.... Veckar har rullat på så jag har faktiskt inte suttit vid datorn så mycket!!

I tisdags hade jag och Jenny race med hästarna tjoho :) älskar verkligen sommaren och hästar det är en kombination som inte kan bli annat än bra :D

I onsdags fyllde mamma år och jag tror jag håller på å försöker få henne till det rosa hållet :P rosa paket, rosa stövlar och rosa örhängen hihih det ska vara ROSA :)

I torsdags var det kattens tur att fylla år.

Och igår var det midsommarafton vilket såklart firades med allt som hör till midsommarafton att göra :)

idag är huvudvärken min bästa vän.... vet inte om det beror bara på alkoholen igår då jag även har en förkylning/allergi i kroppen som gör att huvudet och näsan bråkar med mig :( sängen var det på förmiddagen innan jag pallade mig iväg till stallet för att rida på bigfoot :) lagom ansträngande uteritt blev de :)

Nä nu står kubbspelet uppställt så nu ska jag ut å spela!! Hoppas jag vinner :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0