Nu är midsommar helgen snart slut :(

Jaha då var den här midsommaren slut... nu börjar det bli mörkt igen :( tråkigt men sant men det skiter jag i många sommarkvällar ska det bli trots att mörkret kommer börja fall tidigt!
Dessutom hoppas jag på att sommarvärmen och solen kommer tillbaka, för det första så jag får ut och sola och bada! Färgen börjar dessutom blekna bort så den måste bättras på :) För det andra så vill jag att det ska torka upp i skogen så det går att rida där, är halt som bara den nu :( och idag när vi red på en sandväg/skogsväg var det stooora och djupa vattenpölar som vi inte vågade gå i :( så hoppas dom torkar upp så vi får en toppenväg att rida på :)

Ska slänga in lite bilder här så det blir lite roligare, det togs massor av bilder på midsommarafton så några kanske kommer upp här :D

Btw JAG vann igår när vi spelade kubb :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0