Skooooltrött!

Den här långhelgen har verkligen vart helt underbar i fredags var det tävling igen fast den här gången på hemmaplanen, så red inte bella... Den här gången va det L:B 1 och jag var ett poängifrån vinst :( lite surt att det var så när vinst men men får rida ännu lite bättre nästa gång :)

Sen har helgen inneburit solande, poolbad, grillkvällar lite jobb och jag har enbart njutit av att bara ta det lungt och göra vad jag känner för stunden.

Dock var det inte lika kul att gå tillbaka till skolan igår för att avsluta vårt gemensamma projekt... men klart blev det iallafall
http://student.ktd.sh.se/~piim_vt11_group_1/index.html Den sidan vi gjort!

Dessutom har vi en stor inlämningsuppgift på typ 10 sidor som ska in på fredag och som vanligt har jag inte börjat och jag vill verkligen inte heller jag vill bara skita i den men då kommer jag få rest å de vill man ju inte ha över sommaren :(


Ge mig sommar på Gotland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0