Seminarium 2

Hopp då sitter ja här på min stol framför datorn och här har jag suttit snart hela dagen för att läsa texter och skriva texter inför morgondagens seminarium å jag blir inte gladare av att det är helt stööörda texter!!!

Som tur var kom mamma hem på lunchen så hade treligt lunch sällskap och sen gick vi ut på en promenad i det fina solskenet nu börjar det kännas som vår!! Snön smälter, det rinner i stuprören, solen skiner, fåglarna kvittrar JAAAAAAAA kommer det snö NU kommer jag gå i IDE de är en sak som är säker.

nä fortsätta skriva så man blir klar och slipper tänka på de ikväll har dock en hel text kvar att skriva om :(
de är nu jag skulle vilja ha "plugg" hjärna och bara kunna sätta mig ner och skriva skriva skriva!! tyvär är jag inte sån :( utan jag ska göra tuuusen andra saker samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0