6 dagar kvar.....

Har typ hängt till största delen i stallet den här helgen, fredagen vare temporitt som gällde å fort gick de :) hahah ett tag hade ja inte så mycket att säga till om men jag satt kvar så då äre ju lungt, in och hoppa lite hinder i ridhuset och även där gick det kanske lite för fort :)

Lördagen, konditionsträning ute på ängen av den stora åsnan. skulle egentligen ridit dressyr men de va så tråkigt så vi bus red istället :) Massa galopper på fältet och sen in och dundra i skogen och hoppa lite hinder där :D tjoho va roligt de va!!

Söndag, idag vart det mer seriös ridning dressyr programmet reds igenom inför SÖNDAG!! gaah det är bara 6 dagar kvar innan jag ska åka på tävling, paniken har börjat komma och allt måste planeras för att jag ska hålla mig något till lugn HJÄÄLP

Tur att jag har så mycket saker inplanerade den här veckan så jag inte hinner tänka på tävlingen mer än nödvändigt..!

Det tråkiga är att jag skulle SPRUNGIT vårruset på tisdag men har ont i halsen och typ tappat rösten så tror inte de kommer bli att ja springer om jag inte mår bättre imorgon, får väll gå runt det eller nåt... :(

Sen är det ju nån som tar STUUUDENTEN på onsdag, så det ska ju firas då :)

lite vad som kan vara intressant av det som händer den här veckan.

nu ska jag måla naglarna och sen ska jag soooova!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0