Fredag 27/5

De e helt galet stört hur for den här veckan har gått!

I tisdags sprang jag som sagt vårruset trots ont i halsen sprang jag (inte det bästa kanske men tog inte ut mig till 100 %) kändes faktiskt väldigt lätt att springa tror inte jag har känt den känslan något tidigare år så det var faktiskt roligt att springa så nu har jag planerat in ett till löp lopp i augusti :) woho när blev jag löp människa??



På onsdagen var det ju en väldigt snygg brud som tog studenten så jag åkte tillbaka till min kära gamla gymnasieskola, dom hade gjort om utspringet lite mot vårt så de va lite annorlunda.. e glad att vi inte hade det så som dom hade iallafall!!

Sen träffade jag massa gamla lärare också vilket var roligt :) ett par har ju fått en söt liten bebis som låg och sov mitt i allt liv så himla söt :D


Hela onsdagen firades den här söta bruden som nu har lämnat Tegs trygga väggar och är påväg ut i vuxen livet!!


Nu är det på allvar mitt och hästens namn står på startlistan!!! På söndag gäller det på söndag smäller det!! Håll tummarna för mig då.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 11:36:24
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0