Kan dygnet ha mer än 24h?

Jag förstår inte varför allt jämt ska hända på samma vecka?? vissa veckor är lugna medans andra är rena rama kaoset! Det här är just precis en kaos vecka... men men som tur är så är det mer eller mindre bara roliga saker som ska göras så då går det väll bra :) Det hade dock vart super skönt om skolan hade vart slut är inte så motiverad just nu speciellt inte till vår individuella inlämningsuppgift, jag vill vara klar i skolan!! 2 1/2 v kvar sen har jag gått 1 år på högskola.


Bild som jag fotade i Gröndal i fredags när vi var ute och fotade till vårt projekt.

Ja tycker typ att det är lite kul att ha bloggen fast ändå inte, jag skulle definitivt behöva byta designen men det är inget jag har ork, lust eller tid med den här veckan! Sen har jag typ "många läsare" fler än vad jag trodde faktiskt men inte en enda som kommenterar vilket är lite tråkigt :(

Vad ska jag skriva om för att ni ska kommentera?

Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon, är det någon annan som ska springa vårruset imorgon??

Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0