Nu är det dags igen :(

Livet rullar på med skola, jobb och stall lite vänner hinner jag med ibland men tyvärr inte fd klassisarna vilket är lite tråkigt :( får hoppas det kan bli nån träff i sommar :):)

idag sitter jag hemma och skriver på vårt arbete, kände att jag ville vara hemma och skriva så jag kan få lite annat gjort också + att när det bara gäller att skriva känns det onödigt att sitta och åka 3h till skolan!

Imorgon är det dessutom operation som gäller för mig igen!! :( hoppas hoppas verkligen att det blir sista operationen!




Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-13 @ 22:09:25
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0