Skooooola!

Jag och blogga var ju tydligen ingen bra kombination.

Men om ni är gulliga å följer min värdelösa blogg på bloglovin märker ni ju de få gånger som jag har uppdaterat :)

Förra veckan var jag i skolan dygnet runt!  usch å fy å blä vi höll på med det sista i vårt skolprojekt på den delkursen men de blev klart till slut iallafall.

Här är iallafall slutresultatet på det vi jobbade med i slutet på kursen!

Dock var det inte så roligt eftersom vi var tvygna att filma det som biblioteket i skolan beställde av oss :( hade hellre velat filmat och gjort en film man fick välja själva men men.. nu är den över och igår började sista kursen för den här terminen tjoho bara 5 veckor kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0