Balans övning!

Har som jag tidigare skrev lite vila från gymmet nu i två dar, men inte har jag suttit hemma och rullat tummarna för det!
Nej det har ju såklart inneburit stallet istället.
 
Igår hade jag lite hjälp av jenny, provade en annan sadel på bäze men insåg att den inte var bra för henne så det blev att slänga av sadeln och sen hoppa upp barbacka, har inte ridit barbacka på länge men jag tycker jag satt kvar riktigt bra ändå, så det kändes bra :D
 
Idag åkte jag själv ut till stallet så hade både bella och sojan att fixa och ta hand om. På grung av snön igårkväll syntes det inte att jag hade ridit på banan igår... Började med att rida bella idag och orkade inte sadla så det blev barbacka idag också. Riktigt pigg var hon och fick jobba på riktigt ordentligt.
Sen var det sojans tur men den giganten rider jag inte barbacka, hon fick också jobba på och det gick bra och hon var riktigt fin i slutet :D
 
Barbacka på Bella förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0