Crossfit X Massor

Det har vart massor av träning dom senaste dagarna.
 
I torsdags var det ett pt pass som var tungt som vanligt :)
 
Sen på fredagen hade jag bestämt mig för att köra ett crossfit pass trodde det skulle vara enkelt då det enbart bestod av boxjumps, situps och pushpress men det var 50-40-30-20-10 reps på det. Tog totalt slut.
 
Men bestämde mig ändå för att köra lördagens pass som jag kom med på trots att jag var reserv och jag är så jäkla nöjd att jag gick på det passet
 
Chest to bar pullups
Pushups
Situps
Swingar
 
och varför är jag nöjd då? Jo i torsdags på pt passet försökte jag med pullups, men de gick sådär....
Så på passet på lördagen bestämde jag att jag skulle klara det, tog iof lite hjälp av gummiband i ribbstolen men jag klarade det!!!!!! Wohooo mina första pullups med gummiband iof men snart kan jag kanske utan gummiband å då kommer jag vara så jäkla nöjd då det är ett av mina stora mål att klara av.
 
Lördagens pass satte sina spår men jag körde ändå söndagens pass som var hangpower cleans, deadlift, pushjerks. Men de bet rejält i armarna.
 
Eftersom jag vet att jag kommer ha tight med tid den här veckan till träning så körde jag ett crossfit pass idag också, Thrusters,pushups och situps även de trodde jag skulle bli ett rätt nice pass men thrustersena bet ordentligt i armarna... kan ju bero på alla andra dagars träning som också inneburit mycket armar å sen var det måååånga situps och pushups 26-24-20-16-12-8-4......
 
Så nu är kroppen välförtjänt av vila från gymmet. Hoppas jag har härlig träningsvärk imorgon så jag kan vara nöjd med dessa dagars träning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0