God Jul

Sitter på jobbet och har bara 20 minuter kvar innan jag får åka hem och sooova :)
 
Igår körde jag totalt slut på mig själv på gymmet, körde ett tufft spinning pass som var lite julinspirerat och kände att jag knappt orkade ta mig av cykeln efteråt men träffade sen en uppe i omklädningsrummet som fick mig att tagga till för att även köra ett crossfit pass så han vila exakt 15 minuter innan det sen var dags att köra ett riktigt tufft crossfit pass. Riktigt trött och nöjd åkte jag från jobbet, så innat har varit en perfekt natt då jag inte har varit sugen på att äta något alls eftersom träningsmotivationen satt kvar i ryggen och den vill man ju inte förstöra :P
 
Nu vill jag bara önska er alla en GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0