Jul bilder.

Idag började dagen med att jag blev väckt av Saga som redan hade kommit hem till oss och fick därför väcka mig.
 
Vi började även baka lite :) blev ett chokladmonster av henne!
 
Sen åkte jag och tränade, hade även invägning och den visade bra siffror men än är det inte riktigt dom siffrorna jag vill ha...! träningspasset gick också grymt bra, fick köra lite boxning också, sååååå roligt måste köra det oftare!!
 
Åkte till täby centrum senare och där mötte jag först maluw å tossen å eftersom maluw gnällde på att jag aldrig lägger upp bilder så får jag väll slänga in några nu!
 
Dekorerade pepparkaks hjärtat när jag kom hem.
 
Gjorde även klart pepparkakshuset.
 
bättre maluw?

Kommentarer
Postat av: tovfä

jag tänker klaga litepå dina bakningsskillzzz, dåligt brända kanter ;)

2012-12-20 @ 22:18:35
Postat av: Tess

Sv: Hahah för å försvara mig lite, så va de faktiskt inte jag som gräddade pepparkakan så de va inte mitt fel att det vart brända kanter :P

2012-12-21 @ 07:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0