Bada med kyra & hästar!

Va ett tag sen jag skrev men det har varit lite mycket varje dag + att internet strulade några dagar så jag kunde inte logga in förutom från telefonen.

Aja i fredags så åkte jag iallafall och hämta kyra och sen åkte vi till gym och sim och badade, hon hade nämligen förut bett mig om att vi skulle åka dit så hon kunde få lära sig å simma. Vi var ensamma i poolen nästan hela tiden så det var riktigt roligt vi kunde simma och leka med sånna där madrasser som brukar finnas i badhus. Vi var iallafall där i 1 1/2 h!! Sen var det två trötta tjejer som åkte därifrån och åkte och kollade på skor :)

Lördag och söndag innebar jobb.

Idag så åkte jag iallafall ut till hästarna tillsammans med Jenny vi hade bestämt att vi skulle bada med dom ifall det var fint väder ååå herregud vad kul vi hade och hästarna också :) länge sen jag skrattade så mycket! Helt galet roligt var det och sen badade vi även utan hästarna och sen lite sooolande på badbryggan innan vi var tvungna att åka därifrån.

Nu ska jag laga lite nyttig sallad till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0