Kiwiglass

Känns inte som om det är så stor variation på mina dagar just nu...

var på gymmet i tisdags och körde ett mördar pass för att nu ta en paus 1 månad ifrån gymmet och bara se till att bibehålla träningen genom att försöka springa hemma och köra lite styrka och smidighet med allt jag förut har köpt hem...! har ju även min app med armhävningar jag gör varannan dag! nu är jag inne på näst sista veckan och när jag räknade ihop alla armhävningar igår hade jag gjort 120 st!!!! Helt galet inte konstigt att jag skakade i armarna efter det :)

Igår provade jag även att göra en egen nyttig glass med kiwi smak och den blev faktiskt riktigt god trodde inte att man kunde göra god glass med de sakerna jag använde men nu har jag en nyttig glass att äta i sommar!!



nu ska ajg gå och baka cupcakes har fått en beställning på 50st!! till ett bröllop :) så nu ska jag bara se till att dom blir bra och snygga så jag slipper skämmas över dom! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0