Ooops i forgot you!

Kanske inte riktigt men har väll inte haft tiden/lusten att blogga den senaste tiden.

Just nu sitter jag på jobbet och jobbar min sista natt innan min efterlängtade "semester" börjar! Dock segt att alla andra som har semester får betalt för att ha det medan jag inte får eftersom jag bara är timmis :( ang jobb å så har jag lite mer eller mindre smått panik över vad jag gör med mitt liv i höst!! Satt nu och kollade på ifall jag kanske skulle gå någon konditorutbildning eller liknande om jag inte kommer in på det jag vill plugga eller hittar nåt annat jobb..! Men Hjjjjäääälp jag vill inte bli VUXEN!!!

Nu ska jag göra mina armhävningar innan klockan hinner slå om till nytt datum... 152 st är dagens uppgift!!!

Tove hur går det med dina btw??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0